Want your
own Fotopage?








 


By: Naz Rinn Chan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 4-Nov-2009 03:37 Email | Share | Bookmark
A LIL' BELATED... BUT A BIG SURPRISE !!!

A little belated...
..BUT...
a BIG surprise to me !!
Frm Melaka Mamas !!!
The delivery girl
wif En Suaminya & Haziq & Marisa
Mee Goreng Basah
Muffin Pandan
Bingka Roti
Guava, Orange & Lai
Gaya Haziq & Marisa
Chocolatey Rose
Ana Elianas sms, katanya nak datang SP pada hari Selasa 3 Nov kelmarin laa , saja nak ronda-ronda dan kalau boleh nak singgah rumah Kak Rinn dia ni untuk hantar Buku Resipi Kak Liza yang dia terlupa nak poskan dulu. Hah...mai ler !!!!

Aleh aleh dia datang dengan sekotak cuppies. Mulanya Rinn ingat Ana saja-saja jer bawak sebagai buah tangan. Masa tu tak tengok lagi apa yang tertulis atas cuppiesnya. Tetiba aje Ana wish Rinn Happy Belated Bday. Rupanya ada dua orang Mama Melaka ni... Mamazieza dan Mamafami yang dengan jayanya berkomplot dengan Ana untuk me"nyeperais"kan Rinn . Mana lah diorang dapat idea nak gelar diri diorang Melaka Mamas niiiih ??!!!!





Tak de nyer lah Rinn menyangka apa-apa walaupun Ana memang belum pernah sampai ke rumah Rinn sebelum ini. Ada misi rupanya. Apa-apa pun terima kasih buat semua yang terlibat termasuk Encik Suami Ana yang sudi jadik drebar dan sibongsu Ana, Haziq yang jadi peneman sampai terlena-lena dalam kereta setibanya di depan rumah. Entah saper lagi di belakang tabir alkisah ini pun Rinn tak tau.





Terima kasih ye Ana. Susah payah terima tempahan dari dua orang Melaka Mamas tu. Tak perlu nak gundah gulana sebab Kak Rinn ni bukanlah sifu tara mana pun. Kek kalau dah ikut resipi, InsyaAllah sedap. Tambah-tambah kalau niat kita ikhlas ketika mengadunnya.. Ingatan ikhlas itu dah melebihi segala-galanya. Kalau Ana nak tau, Kak Rinn tak habih belek lagi bunga ros coklat Ana tu. Selalu dok tengok kat internet jer. Kini dah ada real di depan mata. Amacam....jadik ke nak buat kelas untuk Kak Rinn ???




Buat kedua-dua Melaka Mamas tuuu...maaplah ye. Rinn nak share makan cuppies ni sama-sama tapi memandangkan sorang nun jauh di sana dan sorang nun jauh di sinun payahlah pulak hamba nak mengantor nyer ya... Kalau boleh cekau ikut skrin monitor ni alangkah bahagianya. Terima kasih dearest mamas. Lenkali komplot lagi ramai-ramai ya..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net